A magyar fogyasztóknak majdnem fele körülnéz a neten vásárlás előtt
Szerző: MTI | info@dehir.hu Közzétéve: 2013.01.04. 17:23 | Frissítve: 2013.01.04. 17:24
Budapest – A leginkább mobiltelefon vásárlása előtt néznek utána a terméknek, de a személyes használatú elektronikai cikkeket is leellenőrzik, mielőtt megvennék.
A Nielsen piackutató társaság 29 ezer fogyasztót kérdezett meg a föld azon 58 országában, ahol az internetellátottság elérte a 60 százalékot.
Elektromos háztartási készülékek vásárlása előtt a fogyasztók 37 százaléka tájékozódik az interneten, a háztartási felszerelési cikkeknél ez az arány 26 százalék. Mindkét esetben a második helyen álló információs forrás a televízió 22 és 24 százalékkal.
Autó vásárlása előtt a vevők 36 százaléka nézi meg a műszaki és egyéb jellemzőket az interneten, a vásárlók 20 százaléka viszont megelégszik a tévé nyújtotta információkkal.
A magyar fogyasztók 41 százaléka tájékozódik az interneten mobiltelefon vásárlása előtt, a személyes használatú elektronikai készülékeknél ez az arány 39 százalék, míg az ékszereknél csak 19 százalékot tesz ki.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)