A villamossínek javítási munkáira írt ki beszerzési eljárást a DKV
Szerző: Fizetett hirdetés | info@dehir.hu Közzétéve: 2021.06.30. 10:25 | Frissítve: 2021.06.30. 11:04
Debrecen – Az ajánlatkérő a dokumentációt elektronikus formában biztosítja. (x)
A DKV Debreceni Közlekedési Zrt. beszerzési hirdetménye
Beszerző, ajánlatkérő neve és címe:
DKV Debreceni Közlekedési Zrt.
4025 Debrecen, Salétrom u. 3.
Tel: (52) 502-650
Fax: (52) 502-651
E-mail: infra@dkv.hu
Bankszámlaszám: 11738008-20243050
Választott eljárás típusa: Nyílt beszerzési eljárás.
A szerződés megnevezése, amelyre ajánlatot kérnek: Vállalkozási szerződés.
A beszerzés tárgya, mennyisége, a teljesítés helye:
Az 1-es és 2-es villamos vonalak pályaszakaszain sín geometria javítása sínköszörüléssel és az 1-es villamos vonalon sín oldalkopás javítása fedett ívű feltöltő hegesztéssel.
A teljesítés határideje:
A munkaterület előreláthatólag augusztus 1-jét követően megrendelő és vállalkozó által közösen egyeztetett időpontban kerül átadásra.
A teljesítési határidő: 2021. szeptember 30.
Ajánlattételi felhívás és dokumentáció rendelkezésre bocsátása:
Az ajánlatkérő a dokumentációt kizárólag a dokumentáció 50 ezer forint+ÁFA összegű ellenértékének az ajánlatkérő bankszámláján történő jóváírását és e-mailben tett igénybejelentést követően, elektronikus formában, az ajánlattevő által az igénybejelentés során megadott elektronikus levelezési címre, e-mail útján megküldve biztosítja. Az igénybejelentésnek tartalmaznia kell az igénylő elérhetőségeit.
Az igénybejelentést a infra@dkv.hu e-mail címre hétfőtől péntekig 9 és 14 óra között kell megküldeni, legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző napig, a dokumentáció árának megfizetését igazoló dokumentummal együtt. A dokumentáció megvásárlása az ajánlattétel feltétele, ezért azt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak meg kell vásárolnia. A dokumentáció át nem ruházható, közzé nem tehető.
Ajánlattételi határidő:
2021. július 12.,13 óra