Szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban a Tigáz
Szerző: Dehir.hu | info@dehir.hu Közzétéve: 2021.03.07. 10:10 | Frissítve: 2021.03.07. 10:10
Hajdúszoboszló – Az ügyfelek a társaság digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben, valamint postai úton intézhetik ügyeiket.
Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában március 8. napjától a jogszabályi rendelkezésekben foglalt időtartamra felfüggeszti a személyes ügyintézést a Tigáz Zrt.
A kormány rendelete alapján munkatársaik és ügyfeleik biztonsága érdekében a Tigáz Zrt. ügyfélszolgálati irodái március 08-tól zárva tartanak. Az ügyfeleknek továbbra is rendelkezésére állnak a társaság digitális platformjai - telefon, email, online ügyfélszolgálat – ahol lehetőség van ügyintézésre, emellett postai úton is fordulhatnak a társasághoz.
Elérhetőségek:
Levelezési cím: Tigáz Zrt. 4201 Hajdúszoboszló, Pf. 291.
E-mail: ugyfelszolgalat.tigazdso@tigaz.hu
Online: www.tigaz.hu
Telefonos ügyfélszolgálat (munkanapokon): +36 (80) 180-380
Gázszivárgás és üzemzavar bejelentése: +36 (80) 300-300
Annak érdekében, hogy a társaság továbbra is biztosítani tudja a folyamatos és biztonságos földgázellátást, a Tigáz szakemberei - a megfelelő biztonsági intézkedések alkalmazása mellett – továbbra is elvégzik a gázhálózatot érintő munkákat, így az üzemzavar elhárítási és a tervezett fejlesztési -és karbantartási munkákat, valamint egyes mérőhelyi munkákat is az előzetes ütemterv szerint.
Ugyanakkor lakóingatlanban a lakóingatlan használójával egyeztetve, védőfelszerelésben végeznek csak munkát a szakemberek. Amennyiben halasztható a munkavégzés és a halasztást az ingatlan használója kezdeményezi, úgy a munkavégzést átütemezi a Tigáz.