Hogyan lehetünk tudatos fogyasztók és vállalkozók?
Szerző: Dehir.hu | info@dehir.hu Közzétéve: 2016.10.25. 09:04 | Frissítve: 2016.10.25. 09:04
Debrecen – A fogyasztóvédelmi szakértők díjmentesen segítenek tanácsaikkal online módon vagy akár személyesen is.
A mindennapi sikeres problémamegoldáshoz, a szembejövő akadályok elkerüléséhez gyakran szükségünk van független szakértők útmutatására vagy segítségére. Olyan tanácsadó másodpilótákra, akik anyagi ellenszolgáltatás nélkül képesek segíteni, ráadásul objektíven látják a helyzetünket. A Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Irodahálózat csapat tagjai azért dolgoznak, hogy a fogyasztók és vállalkozások másodpilótái legyenek. A feladatuk, hogy szakmai tanácsaikkal elősegítsék azt, hogy a tudatos és magabiztos fogyasztók a fogyasztói társadalom előnyeit használhassák ki, és a vállalkozások a piaci verseny tisztességes résztvevőjeként harcoljanak a fogyasztók kegyeiért.
Szakszerű válaszokat és tanácsot adnak fogyasztói és vállalkozói kérdésekre. Aki online vagy személyesen felkeresi a GVTI csapat irodáit, azoknak díjmentesen adnak tanácsot, akár a szerződés megkötése előtt akár azután, hogy a probléma házhoz állt. Az egyénre szabott, teljes körű tanácsadáson túl segítenek, jogérvényesítési kérdésekben is.
„Minden rendelkezésünkre álló eszközzel arra törekszünk, hogy tanácsadó irodáinkban, rendezvényeinken, és a tájékoztatás egyéb módjain is segítsük a fogyasztói kultúra terjedését, a tudatos fogyasztói döntéshozatalt, és a hozzánk betérők panaszainak hatékony és gyors rendezését” – nyilatkozta Hajnal Zsolt, a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda szakmai vezetője, Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének elnöke.
Szakterületeik: megtévesztő reklámok, szavatosság és jótállás, üdülési jog, termékbemutatók, fogyasztói csoportok, internetes vásárlások, jelentős piaci erővel való visszaélés, utazási szerződések, csomagküldő kereskedés, üzletfelek megtévesztése.
Kérdéseivel forduljon a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda munkatársaihoz, akik díjmentesen segítenek személyesen, telefonon, online fogyasztóvédelmi és versenyjogi problémák kezelésében:
4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13. II. em., 203. (a Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara épületében) E-mail: debrecen@versenyugyi-tanacsadoiroda.hu, Tel: +36 52 500 731. Ügyfélfogadási idő: H, Sz: 12:30 – 16:30, K, Cs, P: 9:00 – 13:00.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)