Korszerű tartalmak minden korosztálynak, erről beszéltek Debrecenben – videóval
Szerző: Somorjai Soma | somorjai.soma@mcdb.hu Közzétéve: 2018.03.28. 15:32 | Frissítve: 2018.03.29. 09:51
Debrecen - A hagyományos médiumok, illetve a bloggerkedés világáról tartottak előadást a Kazánházban. Az ágazatok pénzügyi hátteréről is szó volt.
A blogolás volt az egyik fő téma a rendezvényen. Mikos Ákos blogger szerint a tucatnyi internetes csatornának köszönhetően most van a legnagyobb lehetősége mindenkinek arra, hogy egyszemélyes médiumot építsen. Úgy látja: a kulcs az áldozatos munka, a kitartás és a kreativitás. Ráadásul ezzel pénzt is lehet keresni.
A hagyományos médiumok is bemutatkoztak
- Főállású blogger vagyok, azaz például egy cégnek vezetek blogot, de arra is van lehetőség, hogy valaki a saját felületét - mint egy médiafelületet - eladja. Szponzoráció útján, együttműködések révén, vagy akár más bloggerekkel összeborulva is lehet pénz szerezni – hangsúlyozta Mikos Ákos.
A tv kontra vlog elnevezésű programon a hagyományos médiumokat is bemutatták a szakemberek. Mások mellett a Médiacentrum Debrecen vezetője is előadást tartott. Szabó József arról beszélt, hogy a tartalom-előállítás és a tartalomszolgáltatás egyre inkább elkülönül egymástól, ez jól megfigyelhető a Médiacentrumnál is. Erre azért van szükség, hogy minden korosztályt elérjenek az információkkal.
- Az előállított tartalmak egy része az ma már nem a hagyományos lineáris szolgáltatásokon keresztül jelenik meg, hanem például a Youtube csatornán, Facebook csatornán találkozhatunk vele. Ma már híranyagainkat szétszedjük, úgy próbáljuk közvetíteni a nézők felé – mondta el Szabó József.
A szakemberek szerint a tartalom- és kreatívipar ma az egyik leggyorsabban növekvő gazdasági ágazat.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)