Besült az átállás a Citibanknál, háborognak az ügyfelek
Szerző: Dehir.hu | info@dehir.hu Közzétéve: 2013.04.15. 15:28 | Frissítve: 2013.04.16. 08:31
Debrecen – A rendszerfejlesztési munkákkal már hétfő reggelre végezniük kellett volna, de még délután sem tudtak a neten bankolni az ügyfelek.
A Citibank Online április 12-én, pénteken 20 órától április 15-én, hétfőn 8 óráig nem lesz elérhető, emellett a Citibank weboldala április 14-én, vasárnap megszakításokkal üzemel – erről értesítette a bank az ügyfeleit. A Citibank rendszerfejlesztési munkákkal, úgynevezett átállással indokolta a 60 órás leállást.
Csakhogy a Citibank online felülete hétfőn reggel 8 órakor nem állt helyre. Vannak időszakok, amikor a weblap működik, vannak, amikor nem – jelen pillanatban a főoldal sem jön be. Az online bankolás azonban egyátalán nem működött, folyamatosan hibaüzenetet kaptak az ügyfelek, akik így lassan három napja nem tudják intézni a banki ügyeiket interneten.
A bank a Facebookon adott ki egy tegeződő formájú közlemény: „Ezúton tájékoztatunk Titeket, hogy minden fő banki szolgáltatásunk – ATM, kártyás vásárlások, banki átutalások – működik, az ügyfélmegbízásokat teljesíteni tudjuk. Számítógépes rendszereink hétvégi átállításával összefüggő fennakadás miatt a Citibank Online internetes banki csatorna jelenleg nem elérhető. A hiba elhárításán dolgozunk. Amennyiben sürgős pénzügyi műveletet szeretnél végrehajtani, kérjük, hívd a CitiPhone telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy keresd fel bármely bankfiókunkat. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a CitiPhone Banking ügyfélszolgálaton, illetve a bankfiókokban a várakozási idő meghosszabbodhat.”
Az ügyfelek nem tűnnek megértőnek, a bank Facebook-oldalán sokan háborognak. Van, aki azt írja, hogy a telefonos ügyfélszolgálat 80 percig várakoztatta, így ott sem tudta elintézni az utalást. Az operátorokra hivatkozva a felhasználók azt írják, hogy várhatóan hétfőn már nem is áll helyre a rendszer.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)