Új kampány és új a médiacég is, de maradt régi jelszó
Szerző: Magyar Idők/Index | info@dehir.hu Közzétéve: 2019.01.03. 07:10 | Frissítve: 2019.01.03. 08:02
Budapest - Kormányzati tájékoztató kampány indul a tévékben, a rádiókban és óriásplakátokon, de a szlogen a régi lesz: Magyarország jobban teljesít.
Ezúttal 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben bízta meg egy újabb kampány lebonyolításával a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH).
A Magyar Idők most az írja: ezúttal is az ország által eddig elért eredményeket mutatják be. A kormány azt kommunikálja, hogy bár az ország jobban teljesít, de még nem értünk a munka végére.
Magyarország jobban teljesít címmel először 2013 tavaszán indított tájékoztató kampányt a második Orbán-kormány. Az akkori akcióval a kabinet két és fél éves munkáját, az addig elért eredményeket ismertették meg a közvéleménnyel.
A mostani kampányban a minimálbér és a garantált bérminimum újabb 8 százalékos emeléséről lesz szó, tájékoztatnak a családtámogatások bővítéséről (gyed, diplomás gyed, a gyermekek bruttó 100 ezer forintos otthongondozási díjáról, a gyod-ról). Szó lesz a kétgyerekesek januártól havi 40 ezer forintra emelkedő családi adókedvezményéről, a kisvállalkozások csökkenő adójáról, a gyerekek ingyenes iskolai étkeztetéséről és az ingyenes tankönyvekről.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal júniusban váratlanul felbontotta a szerződéseit az állami kommunikációs tendereken addig nagyon sikeres Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel. A mostani kampányt a Balásy Gyulához tartozó New Land Media és a Lounge Design végzi. Balásy cégei 2018. harmadik negyedévében összesen 16,8 millárd forintos megbízást kaptak az államtól.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)